Åtgärder vid mottagande av felaktig vara-Combi Heat Värmeprodukter AB

Jag har mottagit felaktig vara, vad gör jag?
Du ska ta kontakt med oss via mail:info@combiheat.se eller telefon:0922-61570 så snart som möjligt efter att du upptäckt att du har mottagit fel vara.

Måste jag betala för att få den fellevererade varan bytt till den riktiga?
Nej, vi står för returfrakten och fraktkostnaden för den nya varan. Det är viktigt att du tar kontakt med oss innan varan returneras.Du får instruktioner om hur och med vilket transportföretag som varan(or) skall returneras med.

Hur lång tid tar det innan ett byte äger rum? 
Leveranstiden på den korrekta varan beror på om den finns på lager. Du får besked när du tar kontakt med oss.


Får jag kompensation för felet/besväret?
Nej, tyvärr inte. Combi Heat Värmeprodukter AB kan inte hållas ansvarig för omkostnader en felleverans kan medföra.
Produkter
Övrigt
Vanliga frågor och svar
x

Undrar du över något? Kika in på vår sida över vanliga frågor och se om du får svar på din fråga. Hittar du inte svaret på din fråga? Kontakta oss på 0922-61570 eller maila till info@combiheat.se, så hjälper vi dig.

Visa alla vanliga frågor & svar

Frågor?